FORUT Barneaksjon høsten 2021

Vi inviterer alle foreldre og foresatte til FORUT-aksjon og markering av FN-dagen i Stavsberg barnehage onsdag 20. oktober.

Tradisjon tro så vil det bli en markering av FN-dagen også i år.

Vi skal gjennomføre en innsamlingsaksjon til inntekt for FORUT, hvor alle inntekter vil gå til FORUT og deres solidaritets- og utviklingsarbeid i landene Nepal, India, Sri Lanka, Sierra Leone, Malawi og Zambia. I FORUTs barneaksjon fokuseres det på barn og barns rettigheter. I år skal vi følge Indrani fra India, og lære litt om hvordan det er å vokse opp i slummen i en av Indias storbyer.

Arrangementet vil være fra kl 0730 - 0900 og vi inviterer alle foreldre inn i barnehagen, hvor det vil være salg av boller, saft og kaffe. Det vil også være mulig å kjøpe LYNLODD med produkter fra FORUT-aksjonen som premie.

Prisliste:

• Lynlodd kr. 5,-
  • Saft kr. 5,-
  • Kaffe kr. 10,-
  • Bolle kr. 10,-

All betaling gjennomføres via VIPPS til VIPPS-nummer 578588. Denne er merket med 'FORUT SOLIDARITETSAKSJON FOR UTVIKLING'